sobota, 22 grudnia 2012

O2 . Ocenαα darvens.blog.onet.pl .

1. Nagłówek . 5 / 5pkt.
Bardzo podoba mi się nagłówek . Ciekawy pomysł na napis , a na widok laski robi się smacznie . : - * . Fajne efekty z boku , estetycznie wykonany . Ogólnie nie mam się czego przyczepić .

2. Gadżety poboczne . 1 / 3 pkt .
Umieszczone w dobrym miejscu , nie przeszkadzają grafice . Kiepsko pomyślana szeroka lista , już lepiej daj archiwum wysuwane , bo nie można dostać się do wszystkich notek przy jednym kliknięciu myszą , a to wkurza . Ładna , duża czcionka .

3. Grafika . 8 / 1O pkt .
Śliczne ikonki , bardzo dobrej jakości , idealnie wyostrzone , ocieplone i wzmocniony kolor . Dodajesz w jednej notce bardzo mało ikonek a w innej więcej , więc lepiej podziel to i dodawaj w każdej notce po np 20 ikonek . : )

4. Statystyka . 1 / 1 pkt .
Duża ilość odwiedzeń i komentarzy jak na tyle wpisów . Widzę , że robisz konkursy , co dobrze wpływa na Twojego bloga . Tak samo działa button .

5. Wygląd ogólny . 5 / 5 pkt.
Blog przyjemny , od nagłówka aż do stopki . Wszystko ładnie współgra , przyjemny koloryt . Oby tak dalej .

Uzyskałaś 2O pkt na 24 możliwe . Twoja ocena to bardzo dobry , masz super bloga . : - * .

DYPLOM



2 komentarze:

  1. Dziękuję za bardzo wysoką ocene mojego bloga : * . Dyplom wstawie w najnowszej notce , a jeżeli chodzi o iconki to czasami jest tak że mam czas na dodawanie mnóstwa iconek , a czasami jest tak że nie mam czasu i dodaje na szybko : ) / DARVENS.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam bloga merlly.blog.pl

    OdpowiedzUsuń